NOVÝ TREND. Velké společnosti a celebrity si najímají ochránce on-line pověsti.

Celebrity i velké společnosti si najímají ochránce jejich online pověsti. Proč?

Aféře po jejím vypuknutí už zabránit nemůžete, ale můžete ji učinit "neviditelnou". A kdo všechno může takovou službu ocenit? Herci, politici, top manažeři i známé společnosti, nebo třeba turistické cíle.

Kolik vlastně stojí dobrá pověst?

Může trvat léta, než si ji pracně vybudujete, zaplatíte za ni přinejmenším statisíce, tvrdě dodržujete etiku, nejrůznější pravidla, dbáte na kvalitu, nic jste nezkazili a přesto můžete díky pomluvě lehce přijít o svoji dobrou pověst. A to vše za nesrovnatelně kratší dobu, než kterou jste věnovali jejímu budování. Vytvoření a zachování si dobré pověsti bez jakýchkoliv pochybností a negativních zmínek je ve skutečnosti k nezaplacení.